Самоосвіта











































⇨ Вебінар "Інклюзивне навчання дітей з ООП: організація освітнього процесу та його компоненти" (Мета:Навчити визначати, яка допомога та підтримка потрібні дітям з ООП, визначати конкретні навчальні стратегії і підходи до навчання дитини з особливими освітніми потребами; висвітлити основні принципи та вимоги до оформлення ІПР та ІНП; розповісти які є категорії дітей з особливими освітніми потребами в залежності від типу порушення.)






 ⇨ Вебінар "Створюємо захопливий онлайн-урок"  (Мета: Висвітлити можливості та алгоритми використання сайту «Всеосвіта» для створення цікавого онлайн-уроку; ознайомити педагогічних працівників з оновленнями у функціоналі розділу «Мої журнали»)


Вебінар "Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання" (Мета: навчити визначати, яка допомога та підтримка потрібні дітям з ООП; навчити організовувати середовище, коригувати методи роботи і планувати заходи підтримки для дітей з особливими освітніми потребами; ознайомити з основними принципами адаптації та модифікації в навчанні)






Вебінар "Адаптація і соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах дитячо-учнівського колективу"  (Мета: познайомити учасників з принципами, умовами та практичними підходами до адаптації й соціалізації дітей з особливими освітніми потребами дошкільного і шкільного віку.)







ВЕБІНАР "Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах освіти" (Мета вебінару: Розкрити питання нормативно-правового, методичного, психолого-педагогічного й організаційного регулювання інклюзивного процесу в закладі дошкільної і загальної середньої освіти.)

ВЕБІНАР: "Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів" (Мета:Озброїти педагогів знаннями, що таке гіперактивність, її степені прояви. Надати рекомендації, як взаємодіяти з активним  учнем під час навчального процесу, як будувати стосунки з батьками особливої дитинки та як допомогти активній дитині соціалізуватися не стати об’єктом цькування серед ровесників і батьків інших учнів. Провести чітку паралель між девіантною поведінкою та учнями із своєрідною нервовою системою.)


ВЕБІНАР: "Розвиток творчого мислення у дітей і підлітків. Практикум" (Мета:Познайомити учасників з практичними підходами до розвитку творчого мислення дошкільників, учнів початкових класів і підлітків.)















Немає коментарів:

Дописати коментар

ГОРОД НА ПІДВІКОННІ

  Сьогодні учні 3-Б класу робили город на підвіконні, за яким будемо спостерігати та доглядати доки не з'являться наші чудові рослини. I...